Že by?

21. června 2008 v 13:29 | Gia |  **About me-Gii*
Už mnohokrát jsem pocítila chut vrátit se..začít novu..obnovit svůj blog, hledat články a vymýšlet inspirace a stěžovat si na své chmurné nálady či dělit se s Vámi o mou radost z podařeného jídelníčku:) A právě když jsem dojedla delisu:D a sedla si k počítači najednou to tu bylo znovu. Možná tomu pomohlo, že se vrátila i owečka a mě se zastesklo...kdo ví.. třeba se nevrátím jen to zveřejním a nakonec z toho nic nebude, ale i tak:)
Jinak ted z jiného soudku:) jak pak se Vám daří rozmilé slečny? Mě v celku slušně až na to že sem pořád taková hladová, mam hroznej hlad a chut k jidlu :) ale mam radost pokračuju do dalšího ročníku a to je hlavní. Blíží se prázdniny a s nimi spojená brigáda kde se opravdu nalítam takže si z pár kil nahoře moc hlavu nedělam po měsíci na brigádě ani ne budu mít váhu ještě lepší než dřív takže se těšim:)
Takže Vám přeji krásný den:)
 

Gia

16. března 2008 v 19:09 | Gia
Loučím se krásné slečny:-) jsem ráda, že jsem měla možnost Vás poznat a určitým způsobem s Vámi prožívat Vaše štěstí i smutky..
Užijte si krásně následujíci dny...:)
20.3.2008.....Vysvětlení proč odcházím? Abych řekla pravdu ani já sama nevím, je to zvláštní člověk od něčeho očekává hodně a ono to pořád nepříchází a nepřichází a pak najednou mu dojde, že už čekat nechce a tak toho nechá..Jaksi mi došlo, že tady řešíme to co jsem snědly a kolik to mělo kalorii a kolik sme jich spálily při sportu..ale dochází nám že mi tady řešíme tak povrchní věci a támhle by za kousek čokolády někdo vraždil a my si ji vyčítáme (tim nechci říct že když ji sežerem celou, tomu co po ní teskne pomůžeme):)..U počítače nezjistíme co je život a ani štíhlost nám k tomu nepomůže..
Rozhodnout se držet dietu neni 14 denní záležitost, je to rozhodnutí na celý život je plná nástrach je tam víc zklamání než štěstí, to víte snad každá..Ano zhubneme a pak najednou jedna psychcká strast a už to máme zase nahoře..je to pořád dokolečka..At je každý blog jakkoliv dobrý nikdy na něm nenajdemem návod jak změnit svůj postoj k životu a začít žít zdravě to se musí změnit v nás..my si musíme říct co je pro nás důležité..musíme se umět rozhodnout a sezení u počítače a hledání krásných modelek na internetu a závidění jim.. nám k ničemu nepomůže. Akorát k depresi, je lepší vyrazít na celý den ven.. až večer příjedeme domů a padneme únavou kolik jsme toho dnes nachodily...chodit se bavit..občas se napít(ne ožrat se, ale nedat si pivo jen proto že má moooc kalorii?), pořádně se někdy najíst(nemyslim tím přežrat se bůčkem a hranolkama) ale holky na světe je tolik krásných a důležitých věcí a my sedíme za počítačem a spisujem svůj jídelníček..a přitom jsme mohly být venku a potkat třeba toho našeho "snového" kluka..chápete co tím chci říct?Doufám že ano, snad Vás tím nějak nepobouřím ani neurazím...
Chci Vám ještě jednou poděkovat, že jste tu byly a podpořily mě když mi bylo ouvej i když mi bylo hej:) Jsem ráda, že jsem vlastnila (ještě vlastním) nějaký blog a měla možnost zjistit co to vlastně je najít si internetové přátele...
Děkuju Vám:-*mam Vás ráda:)

Vdáš se a basta!

16. března 2008 v 14:58 | Gia |  **About me-Gii*
Včera jsem se koukala na film Vdáš se a basta!
Byla to taková roztomilá romantická komedie...ale hlavní důvod proč to píšu je ten že ten herec co tam hrál..ou byl super...Krásnej..:)a to tetování na té ruce co tam měl:D jmenuje se Gabriel Macht
A ten film no byl dobrý :)
Gabriel Macht Gabriel Macht Gabriel Macht
 


Pršii

16. března 2008 v 9:26 | Gia |  **About me-Gii*
Zdravím Vás slečny milé:-)
Jak pak se máte?Dnes je neděle.. ten víkend zas utekl ...ale co za tři dny jsou prázdniny!Se těšim:D A navíc Aleš s brachou pojedou na moravu(aleš je nevlastní tata, a má rodinu na jižní moravě) a možná pojede i mamka takže bych měla byt sama pro sebe..juu utž sme planovaly s holkama že by spaly u nás a tak:) prost ěyb to bylo super:D snad to vyjde a mamka pojede..doufaaam.Ale kdyby zůstala doma tak je to taky dobrý, ale nudila by se a tak by nebyla moc příjemná:)
A co vy jak se těšíte na velikonoce?Udržuje se u Vas tradice?
Mějte se hezky :-*


Brzy bude líp..snad..

15. března 2008 v 16:36 | Gia |  **About me-Gii*
Achjo..právě jsem přišla od babičky..Babička je výborná kuchařka a ještě lepší cukrářka...ona sama je jako kulička:) ale je úžasná, asi jako většina babiček..
Poslední dva měsice jsem byla střídavě zdravá a nemocná, nejdýl jsem do školy chodila opravdu týden pak zas byla nemocná týden pak šla do školy na dva dny a hned mě to položilo zase. Právě dobírám anitibiotika... už je budu mít v ponděli dobrané a jdu na kontrolu.Jelikož jsem pořád nemocná a jediný můj pohyb je že se přemístim z postele na gauč do obýváku a navíc nedokážu z nudy odolat jakémukoliv jídlu, dokážete si představit co asi napíšu.Přibrala jsem neskutečně moc..vážim snad 61 kg aspon doufám bojím se že víc. Kalhoty, které jsem si koupila na konci prázdnin abych měla nějaké trochu volnější mi jsou opravdu na těsno.Kdyby to byly jen kalhoty tak to beru v pohodě, ale mě už zase vyrostly i prsa:D hrozny i podprsenka mi je malá, to mě dorazilo.Ted nemam chut na nic ani jit ven a přitom je krásně, chtěla jsem jít do lesa vzít brachu a třeba se vyfotit i s mamkou a tak abyste viděli jaké má mamka pěkné břicho a jakej je muj braška velkej chlap:) Kvuli takové kravině jako, že jsme přibrala právě sedim doma a brečim...docela dlouho už jsem nebrečela..Achjoo..mam chut se vykašlat na všechno i na blog..na kámoše na všechno..chut usnout a už se nevzbudit..spát a spát a spát...ož bohužel nebo bohudík nejde:D
Pokud jste ten blábol dočetly děkuju:-* ste milé:)

Po dlooouhatánské době

14. března 2008 v 13:51 | Gia |  **About me-Gii*
Rozmilé slečny:)
Jak pak se máte?Copak je nového?Jaké máte plány na víkend?
Moc se vám omlouvám že sem nepíšu, ale nejsem doma, ani ted nebudu celý víkend a možná i příští týden budu pryč.Bydlím monetálně u babiky.U nas doma se to přdělává a bydlet se tu nedá, už ted mě bolí hlava ja tu sekaj a všechno...hruza je tu neksutečně moc prachu a tak..Takže se Vám moc omlouvám..zejtra možná tady bdu večer uvidim jelikož jsem slibila Nellynce že se s ni bud kooukat na Miss :) ale nevím jak to vyjde jelikož mámě se to asi lbiit nebude, ale snad ano.)
Mějte se krásně :-*
Jen tak mimochodem..zajimalo by mě ... jaký máte názor na jinou sex. orientaci?

Test nápojů

13. března 2008 v 15:23 | Gia |  Dietky


Jídlo, které léčí

8. března 2008 v 18:44 | Gii |  Dietky

Jídlo, které léčí

Vyvážená strava pomáhá nejen zbavit se přebytečných kil, ale také se stará o dobře fungující tělo plné energie, zdraví a krásy. Pěkné tělo nezískáte hladověním či umělou stravou v podobě chemických koktejlů. Tou správnou cestou je pestrý jídelníček, při kterém nehladovíte a neztrácíte elán.

Jídlo představuje pohonnou látku pro tělo, čím kvalitnější, tím lépe funguje. Potraviny však nedodávají jen životně nutnou energii, ale starají se také o celkový stav organismu. Každý samozřejmě ví, že jsou pochoutky, které sice chutnají, ale dobrou službu neprokazují. Ale zdravá strava, to nejsou jsou kořínky a klíčky. Jak ve všem, i v jídle platí pravidlo zlaté střední cesty.

Ve velkém množství potravin však vynikají některé nad ostatní. Právě tato jídla skvěle fungují jako prevence proti civilizačním chorobám, ale také dokáží napravit již vzniklé škody, které špatná strava napáchala v těle.

Luštěniny
Fazole, sója, cizrna a hrách jsou skvělým zdrojem proteinů a vlákniny, čímž zasytí na dlouhou dobu a tím pomáhají proti přejídání a následné obezitě. Na základě vědeckých výzkumů bylo zjištěno, že zdravá dieta bohatá na proteiny, které z poloviny tvoří právě ty rostlinné jako luštěniny - snižuje vysoký krevní tlak a hladinu škodlivého LDL cholesterolu, čímž omezuje riziko srdečních chorob až o 21 procent. Luštěniny obsahují také spoustu antioxidantů a podle některých studií redukují vznik rakoviny tlustého střeva.

Borůvky, jahody a spol.
Jahody, maliny a hlavně pak borůvky dodávají velkou spoustu antioxidantů, které v sobě obsahují. Vědci zkoumali více než 40 druhů ovoce a zeleniny s ohledem na jejich schopnost bojovat díky antioxidačním látkám proti nemocem. Jasným vítězem s těchto testů se ukázaly právě borůvky, které mají dvakrát až třikrát více antioxidantů než jablka, brokolice, špenát a další druhy ovoce a zeleniny.

Dalším přínosem bobulovitého ovoce je vitamín C a jeho schopnost pozastavit poškození kloubů. Podle výzkumu bostonské univerzity mi pacienti s artritidou měli do svého jídelníčku zařadit dostatečné množství borůvek, rybízu, jahod a dalšího ovoce tohoto druhu. Vitamín C je klíčovou složkou při tvorbě kolagenových vláken, nezbytné složky chrupavek a kostí.

Oříšky
Oříšky jsou dobrým zdrojem proteinů a omega 3 mastných kyselin, což jistě dávno víte. Ale věděli jste, že snižují množství "špatného" LDL cholesterolu v krvi? Zvláště vlašské ořechy mají vysoký podíl omega 3 mastných kyselin, které snižují riziko srdečního onemocnění a vysokého krevního tlaku.

V Japonsku se ukázalo, že ženy a muži, kteří každý den zařadili do svého jídelníčku čtvrtinu až třetinu hrníčku ořechů, si snížili hladinu LDL cholesterolu o 10 procent. Vlašské ořechy, mandle a pistáciové oříšky také obsahují velké množství amino kyselin zvyšují průchodnost krve k srdci.

Obiloviny
Výzkumníci z minnesotské univerzity doporučují jíst tři porce celozrnných obilovin denně, neboť se tím eliminuje riziko srdečních chorob o 25 až 36 procent a cukrovky o 21 až 27 procent. Mezi prospěšné celozrnné potraviny patří oves, hnědá rýže, celozrnná pšenice, bulgur a otruby.

Při nákupu chleba si pozorně čtěte složení na obalu, mnohé tmavé pečivo je pouze přibarvované karamelem či obsahuje jen zanedbatelné množství celozrnných složek.

Jogurt
Jogurt je králem mezi jídly obsahující probiotika, "přátelské" bakterie pomáhající v boji proti nemocem. Dvě současné studie navíc prokazují, že pravidelná konzumace jogurtu výrazně zlepšuje schopnosti těla bránit se plicním chorobám.

Do svého každodenního jídelníčku zařaďte alespoň jeden kelímek jogurtu, ovšem ji jeho nákupu nepodceňujte obaly a ta drobná písmenka o jejich obsahu. Ten správný a skutečný jogurt obsahuje živé kultury a nemá v sobě ani stopu o želatině a škrobu. Proto si před uložením do nákupního vozíku přečtěte složení toho, co kupujete.

Ryby
Vědecké studie jasně prokázaly, že zařazení lososa do jídelníčku redukuje krevní tlak, snižuje cholesterol a pomáhá v prevenci proti srdečním chorobám. Obsahuje totiž omega 3 mastné kyseliny, jejichž zvýšený přísun udržuje pevné kosti a chrání proti zlomeninám. Tyto látky najdete jaké v dalších mořských rybách, jsou jsou sardinky, tuňák či makrela.

Zelí
Vědci z Americké asociace výzkumu rakoviny publikovali pozoruhodnou studii, během které zjistili, že ženy, které jedly zelí či jeho kysanou variantu čtyřikrát a víckrát týdně, měly o 74 procent menší šanci setkat se na vlastní kůži s rakovinou prsu. Další studie poukázaly na přínosy zelí jako přirozené ochrany před rakovinou plic, žaludku a střev. Zelí totiž obsahuje látky, které stimulují buňky a lépe je chrání před rakovinovým bujením.

Další články


Kam dál