citrusová kúra

15. ledna 2008 v 19:45 | Gia |  Dietky

Nová citrusová kúra

Citrony, pomeranče a limetky - exotické hvězdy zimy - pomohou zhubnout a vykouzlí vám úsměv na tváři.

Jak na to
Během 4 dní se snažte jíst co nejvíce citrusů. Záleží jen na vás, který druh zvolíte, rozdělte si ovoce k snídani, k obědu i k večeři. K tomu nezapomeňte pít velké množství vody, nízkotučného mléka a dopřejte si dostatek mléčných výrobků, jako jsou syrovátka a kefír.
Pomerančovo-zelný salát
Na 4 porce potřebujete: 4 pomeranče, 1 čínské zelí, 250 g nízkotučného jogurtu a 1 lžíci slunečnicových semínek Příprava: Pomeranče omyjte, oloupejte a nakrájejte na malé kousky, snažte se zadržet v plodu co nejvíce šťávy. Kůru nakrájejte na proužky. Zelí očistěte a nakrájejte na proužky. Nakrájenou slupku smíchejte s jogurtem.
Kousky pomeranče a zelí smíchejte, přidejte jogurtový dresink a posypejte slunečnicí.
Medailonky s pomerančem
Na 4 porce potřebujete: 1 malé bílé zelí (600 g), 4 pomeranče, 1 svazek mladé cibulky, 1 lžičku červeného pepře, 2 lžíce másla, 50 ml mléka, 400 g vepřových medailonků, sůl, pepř Příprava: Zelí očistěte a nakrájejte na tenké proužky. Pomeranče oloupejte a měsíčky podélně nakrájejte. Mladou cibulku důkladně opláchněte a nakrájejte na drobná kolečka. Zelí osmahněte na másle, podlijte a přikryté povařte na mírném ohni asi 8 minut. Kousky pomeranče, cibulky a pepř přidejte k zelí. Pokrm osolte a ke konci vaření přidejte mléko. Medailonky omyjte, osolte a opepřete a na rozpáleném másle smažte z každé strany asi 3 minuty. Podávejte se směsí zelí a ovoce.
Citrusový punč
Na 4 sklenice potřebujete: 5 sáčků bylinkového čaje, 1 skořici, 2 hřebíčky, 100 ml pomerančové šťávy, 5 cl třešňového sirupu a 3 lžíce medu Příprava: Uvařte 750 ml čaje a vložte do něj všechny přísady, nechte přejít varem a přeceďte.
Krůtí roláda s limetkami
Na 4 porce potřebujete: 2 lžíce rozinek, 2 lžíce pistácií, 3 limetky nebo citrony, 2 kousky pečiva, 4 tenké plátky krůtího masa (á 150 g), 1 vejce, 1 lžíci másla, 4 lžíce šlehačky, sůl, pepř Příprava: Rozinky namočte na chvíli do vlažné vody a nechte odkapat. Pistácie zlehka osmažte na pánvi. Oloupané limetky nakrájejte nadrobno. Suchý chléb zbavte kůrky, nakrájejte ho na kostky a smíchejte s rozinkami, limetkami, pistáciemi, šlehačkou a vejcem. Dobře promíchanou směs dochuťte solí a pepřem. Plátky masa naklepejte, osolte a opepřete a natřete připravenou směsí.
Maso srolujte a pevně zabalte do alobalu, aby se k němu nedostala voda. Rolády povařte asi 15 minut ve vroucí vodě, vyndejte z vody a alobalu. Můžete podávat s rýží a s čerstvými bylinkami.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 www.doplnky-fitness.cz www.doplnky-fitness.cz | Web | 21. února 2009 v 22:46 | Reagovat

Ahoj. Za prvé bych se chtěl omluvit za reklamu, ale fakt mi to nedalo a musím se pochlubit. Kukněte sem: www.doplnky-fitness.cz. Jestli chcete zhubnout, vypadat krásně, udělat ze sebe svalovce, kvalitně posilovat, dělat kulturistiku a další věci, tak to určitě navštivte. Sám jsem tam už parkrát nakoupil a nemůžu si to vynachválit. Klikejte na web a jste tam a navíc za pokus nic nedáte ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama